Kundeservice

  Sådan handler du hos os

 

   For at foretage et køb på skotorvet.dk skal du igennem 5 trin.

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.

2. Indtast dine personlige oplysninger

3. Vælg forsendelses/betalingsmåde

4. Godkend vores forretningsbetingelser

5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

6. Priserne på webshoppen er kun gælden på webshoppen ,hvilket vil sige at tilbud på webshoppen ikke er gældende i den fysisike butik.

 

Kundeservice.

 

Skotorvet  i Ulfborg har følgende åbningstider:

Mandag og fredag kl. 10-17.


Webshopppen har altid åbent.

 

Du kan sende en mail til butik@skotorvet.dk . Vi bestræber os på at svare på mails indenfor 48 timer.

 

Kundeservice

Se hvor langt din pakke er.

Vi sender dine varer med PostDanmark. Du får en mail fra os, når din pakke er sendt af sted. Heri står et pakkenr., som du kan bruge til at følge din pakke. Skulle der opstå problemer, er du velkommen til at  henvende dig til vores Kundeservice på tlf. +45 60 17 06 14  mandag og fredag kl 10.00 - 17.00 eller mail: butik@skotorvet.dk .

 

Følg din pakke på:

http://www.postdanmark.dk/da/Sider/TrackTrace.aspx

 

Reklamation.

 

Reklamationsperiode.

Der er 24 måneders reklamationsret på alle varer. Husk at gemme din bon, da du skal bruge den ved evt. reklamation. Du skal indgive din reklamation hurtigst muligt og i rimelig tid efter, at manglen er opdaget.

Reklamationsretten omfatter fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale brug. Reklamationsretten dækker ikke ved fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug eller ringe vedligeholdelse.

Vær opmærksom på, at perler, sten, glimme, palietter eller andre påsatte pyntegenstande er meget følsomme for slidtage og forkert brug.

 

Sådan reklamerer du.

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du henvende dig til Skotorvet.dk på tlf. +45 60 17 06 14 eller mail: butik@skotorvet.dk . I nogle tilfælde kan vi tage stilling til med det samme, om reklamationen er berettiget og hvordan fejlen kan udbedres. Ofte skal vi have varen indleveret, for at kunne vurdere det. I så fald skal varen og kopi af bon sendes til:

Skotorvet

Reklamation

Holmegade 8

6990 Ulfborg

Såfremt der er tale om en berettiget reklamation dækker Skotorvet.dk dine fragtomkostninger ved indsendelse af varen.

Efter aftale kan vi sende en fragtlabel til dig, som kan anvendes ved indsendelse af den defekte vare.

På tilbagesendte varer som ikke indeholder fejl, der indgår under reklamationsretten vil fragtomkostninger ikke blive refunderet. Husk derfor altid at ringe eller maile til os først, så vi kan aftale nærmere.